fredag 1. juli 2011

Turkis veske til Yvonne

Jeg sydde en veskepung til Yvonne i går som jeg lovte å vise dere. Yvonne er ei turkis jente og valget var derfor ganske lett. Denne er beregnet til å ha i håndveska med alt som flyter rundt. Nå skal saker bli lettere å finne håper jeg.
Har planer om å sy flere slike punger, kanskje er det flere som liker ideen. Når det skal sier så har jeg sydd en til meg selv osm er super å ha i handveska. Samler resepter og andre papirer i den, som det er kjekt å ha med seg over alt. Slipper å ergre seg over å glemt det av hjemme.

Hilsen Sølvi Sytroll.

1 kommentar:

  1. Ja! Der har du den! Akkurat sånn var det jeg mente! :o)
    Lag gjerne en til, du, så kjøper jeg den.
    Helt perfekt!

    God helg, og nyt ferien fortsatt!
    Klem fra Bente

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...