fredag 29. juli 2011

Lørdagsmorgen og vi venter på sol. Har hatt dager med lave tåkeskyer og når man vet at bakom skyene... skinner sola, skulle man ønske en stor vifte som kunne blåst himmelen klar og latt sola komme fram. Dette er den berømte Helgelandssommeren. Det melder sol og fin vær, men dog..
Ca 3 km herfra finnes denne stranda. Vi var der forleden, men det var kaldt og nordvind.

Men Saga på 2 år syntes ikke det. Glad og fornøyd vasset hun ut.
Stine fikk prøvd kanopadling til sin store fornøyelse.

Det er langgrunt og et egnet sted for den som vil lære padling. Jeg syntes bare vannet var alt for kaldt til å resikere å plumpe uti.

1 kommentar:

  1. Så fine bilder fra en herlig strand. Synd at varmen ikke ville komme!
    Kjempefine loppis-funn i forrige innlegg!
    PC-veska mi er superfin! Jeg digger den! Den ble akkurat som jeg håpet!

    Ønsker deg en fin helg!
    Klem fra Bente

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...