fredag 29. juli 2011

Mitt loppis funn er ferdigmalt

Jeg ble den heldige eier av denne "loppisen". sist vi var i Sverige. Nå har jeg malt den hvit og synes den ble skikkelig flott.
Denne hvite vegglysestaken fant jeg på loppis til 35 kroner. Synes den er flott med speil og allting.

Opp i all elendigheten som skjedde i Oslo og på Utøya,, har symaskina fått hvilt seg den siste uka. Det har vært så trist og alle nyhetene på Tv og radio har nok merket mange av oss både på godt og vont. Det har vært tunge dager med mange ubesvarte spørsmål. Har hatt mange tanker til alle etterlatte ikke minst. Det finnes ikke ord.
 I går gikk jeg likevel ned på syrommet og sydde denne lille løperen. Måtte ta skikkelige glad farger i bruk. Livet går videre selvom alle ikke helt vet hvordan.

1 kommentar:

  1. er det ikke herlig når noe kan bli så fint med bare litt jobb? ( og masse hvit maling...) klem fra din greske venn : )

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...