søndag 10. juli 2011

Lenge leve gjenbruk

Joda, det er mye rart i kjelleren min enda, skjønt jeg har fått orden på litt mere nå.  Ting er gitt til loppemarkedet og noe er kjørt til barndomshjemmet og selvfølgelig er det kastet noe. Jeg hadde en hel plastkasse med fotorammer i mange fasonger og størrelser.
Gullengler og en messingstake ble med i dragsuget. Så var det bare å ta sprayboksen og male i veg. Uheldigvis kom en enorm regnskur midt i prosessen, men jeg berget det meste i siste liten.


Jeg ble veldig tilfreds med resultatet. Gledes mest over at ting som ellers ville gått i søppla, kan komme til heder og verdighet igjen. Tror ikke alle ser potensiale i gamle avlagte ting.
I morges hadde vi en enkel frokost ute i finværet. Må passe på alle godværsdagene. I morgen er første del av ferien min over og det er 6 arbeidsuker til resten av ferien.
 Ønsker alle en fin kveld.

1 kommentar:

  1. de ble fine! mannen min driver å sprayer stoenveggen- jeg løper ned i kjelleren med en gang ; ) kjempe fin ny header foresten : )

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...