søndag 3. juli 2011

Det var en gang

vi spiste drops av spann, vi spilte grammafon og drakk likør av snerte små glass.
Tobakksreklamen var synlig overalt. Og vi kunne lese oss til om tobakken var god, billig og attpåtil om den var lett....
Sjokoladereklamen var flott og ikke minst var Freia selskapssjokolade tingen. På garasjeloftet har jeg tatt noen bilder i dag, blir nesten skremt når jeg ser alt vi har samlet gjennom årene. Mye er gamle minner og noe er bare skrap, men vi kaster alt for lite etter min mening. Men nå er jo slik at jeg regjerer i kjelleren hvor jeg har syrom, men mannen i huset liksom har oversikten i garasjen, loftet innkludert. Likevel er det artig å se hvordan ting var i gamle dager og det ikke minst å se hvordan tiden har forandret seg. Ha en forteffelig kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...