tirsdag 12. juli 2011

I en jungel i en hage.

Hagen min er en liten jungel hvor alt får vokse fritt. (ler). men jeg har tatt dette bildet fordi til neste år kan jeg se hvilke planter som må flyttes. Den fine lavendelblomsten min er borte i store stengler og blad.  Må finne en løsning til neste år og plante litt lavere stauder i dette bedet..
Rosentreet mitt er dessverre dekket av hvite fluer. Jeg har ikke sett noe lignende før, men det er tydelig treet ikke trives fordi alle bladene er blasse og dekket av et belegg... huff det så ikke bra ut. Har sprayet med grønnsåpe og vann og håper det hjelper.
Ønsker alle en fin sommerkveld. Vi har 10 gr idag og det er absolutt innevær.

Hilsen Sølvi Sytroll.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...