torsdag 27. august 2020

En lykkelig ku.

 

Jeg ser som sagt mange rare folk og dyr på mine sykkelturer i nærmiljøet.  Noen ser glade ut der de vandrer i grønne enger bokstavelig talt og her ser dere en av dem.
 Kunne vel ikke se mer glad og tilfreds ut enn denne her,  selv om hun er trykket på stoff....Og bli til noe nyttig er slett ikke dumt. Supergod grytelapp. Legges i den store gave esken under bordet tenker jeg.


Etter lange stunder uten noe rydding i sysakerne, kan en endelig senke skuldrene. Hylla med alle "stoffene som kan komme til nytte" er til slutt blitt ryddet. Det ble en stor sekk til Fretex. Jeg var litt hard mot meg selv og ristet meg skikkelig. Jeg ble klar over at skulle jeg sy opp alt stoffet, måtte jeg håpe på å bli trollgammel. Nå håper jeg noen andre finner et nyttig stoff i sekken.


Vi skriver 27 august på himmelen. I mange år har vi vært enten i Kroatia eller Hellas på denne tiden av året. Sommeren ble forlenget veldig med 2-3 uker i sol og varme.
 Kjennes som det kan bli et savn i år.
I kveld har vi bare 9 grader og jeg fryser. Men bedre tider skal komme. Og vi må ikke glemme at vi har så mye annet å være takknemmelig for her i Norge.

1 kommentar:

  1. Åhh så fine grytkluter!! Blir glad av slike🙂👍🏻

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...