søndag 27. februar 2011

Marius over alle.

Da jeg fant dette mønsteret i mine "gjemmer", var saken klar. Jeg må strikke til Myrla og Saga. Nå er jeg ganske utradisjonell og valgte helt ukurante farger, skjønt orginalen er kjempefin.
Jeg valgte lilla, lilla til småjenter blir liksom mere "liker" og ikke "liker ikke" I rosa alderen er lilla et godt alternativ. Jeg har strikket på Myrla sin og tror den blir ganske så fin. Iallfall var hun ganske så fornøyd med fargen idag da jeg viste henne den.

Siden jeg har hatt kraftig senebetennelse i venstre armen, går det sakte fremover, men litt har det blitt denne helgen. Skal ha ferdig Saga sin til dem kommer hjem på påskeferie.

1 kommentar:

  1. Så nydelig!
    Heldige barnebarn, som får så fine ting fra bestemor!

    Klem fra Bente

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...