onsdag 9. februar 2011


En lien oppdatering fra Syrommet. Jeg føler selv jeg har gjort en real storrydding.. Jeg er blitt kvitt masse unødvendig stoff jeg har samlet på i mange år. Det var absolutt nødvendig. Jeg har sotert det etter bruksområde også.


Og etterhvert plasser quiltestoffene i det gamle skapet jeg malte. Ble riktig så fornøyd. Før visste jeg nesten ikke hva jeg hadde.

Jeg har malt bokser som det har vært tennbriketter i, og skrevet ut navn fra Pc-en, som jeg har limt på. Det ble så oversiktelig og jeg fryder meg over resultatet faktisk. Syntes ideen var smart også, Trenger ikke kjøpe så mye nytt egenlig for å få orden på "sysakene". hehe.


Når jeg likevel var i gang med malekosten, malte jeg en tom Pringlesboks, et hjerte skrin i finer og en eske av tre som før hadde vært mørkeblå. Limte noen "gamle bilder" jeg hadde liggende på og vips... (nesten som jeg skulle kjøpt dem på en dyr interiørbutikk). Jeg har et gammelt bord som jeg også skal male, tenk å lage til en liten krok på syrommet hvor jeg kan sitte med stearinlys og røkelse og dagdrømme hvis jeg skulle føle for det.
Med vennlig hilsen sølvi.




2 kommentarer:

  1. Det må jeg si at du har virkelig fått orden i sakene på syrommet ditt. Genialt med di hvitmalte boksene. Det er sant at man trenger ikke å kjøpe så mye for å få det til å se eksklusivt ut. Tar man kreativiteten i bruk kan det bli veldig bra.

    SvarSlett
  2. Du har jammen ryddet og stått på! Det ble kjempe-oversiktlig! Så fint!

    Og så utrolig kreativ du er! Jeg blir bare mer og mer imponert! Boksene til tennbriketter ble utrolig stilige! Og de tre siste boksene ser faktisk ut som de er kjøpt på en interiørbutikk.

    Håper armen din er bedre. Ønsker deg god bedring og god helg.

    Klem fra Bente

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...