onsdag 16. februar 2011

Februar 16

I mangel på at det er lite som skjer både på håndarbeisdfronten, ja alle fronter for så vidt, har jeg sett litt på gamle bilder og annet rart jeg har i albummene mine. Når armen min ikke er på langt nær bra, blir det mye tv titting og lesing.
Da jeg hadde "make over" på syrommet fant jeg mye rart som er blitt samlet på i årenes løp. Har vist bilde av den knaggrekka jeg fant. Jeg skulle jo male den og her er den. Ble så tilfreds med fargen.

Tror det har vært innfelt et speil eller bilde i den tomme delen, så jeg må finne noe jeg liker og ha i rammen etterhvert. Tenker den blir fin å henge smykker og annet "stasj" på.


Fikk valentin gave fra søstra mi.

Og roser fra Mannen. Så nydelig og søtt.

Malte forresten rammene her samtidig. Før og etter. Nå er gullalderen forbi, hi hi svinger malekosten på alt som har gullfarge tenker jeg.



Disse fant jeg på Ciro i Namsos. Passet så fint på de hvite dørene våre. Har både på kjøkkendøra og på soverommene. Var ikke dyre heller. Har malt døra til syrommet også og skal ha navn på døra etterhvert.






Gammelt skrin jeg fikk hos pappa for lenge siden. Det var brunmalt utenpå og beiset inni. I og med at jeg hadde så fine nostalgiske kort og bilder, kunne jeg ikke la være å bruke dem her. Syntes de passet veldig bra i grunnen. Skal male resten av kista hvit når armen blir god.

Myrla er en ivrig tegner... Her er meg og bestefar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...