søndag 6. februar 2011

Maler gammelt kleskap.

Da vi kjøpte huset vårt for 25 år siden fulgte det en del gammelt innbo med. Ung og uerfaren som jeg var gikk mesteparten av dette på dynga. Likevel ble dette skapet stående. Det var malt lyse grønt og den "trehvite" verden vi levde i, ble skapet omhyggelig lutet med kaustik soda og grønnsåpe og ble satt i kjellerstua. Jeg har samlet ulike ting i det i gjennom tidene. Da jeg begynte ryddingen på syrommet, vurderte jeg dette skapet også. Konklusjonen ble MAL....


Er virkelig fornøyd med resultatet. Malte likegodt døren til fryserrommet i samme slengen. I skapet brukte jeg fargene "Pust" og utenpå "Lin" i vannbasert maling. Den tørker raskt og det lukter nesten ingenting heller. Jeg har nye "gammeldagse" håndtak, kjøpt på Biltema, som jeg skal sette på i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...