tirsdag 8. oktober 2019

Noen julegaver i boks.

Endelig er jeg kommet i gang med å sy julepresangene jeg hadde planlagt lenge. Nå er disse ferdig og legges i den store kassen.👨👨👨
Navnene er klippet ut og sydd på med tett sikksakk søm. Veldig tidkrevende, men  blir veldig personlig gave. Og tenker at de fleste trenger en toalettveske med navnet sitt på hi hi hi.

Jeg hadde store planer igår og tenkte jeg skulle male stuetaket. Jeg fikk malt 3 ruter og måtte bare avslutte, magen slo seg helt vrang. Antar det er en mening med alt. Tenker bedre lykke neste gang.  Men fikk hengt opp nye kapper i stua og vasket litt omkring. Vi har sol og et supert lys på dagen for å gjøre både maling og vasking. Men jeg er litt i det avslappede hjørnet for tiden.

Ha en trivelig høstdag hvor hen du enn måtte befinne deg idag😊

2 kommentarer:

  1. Fine julegaver, og så flink du er som syr julegaver. Jeg tenker på det, men så kommer jeg ikke i gang, og vipps så er julen her. Det har vært litt sytørke her også. Andre ting som har stjelt tiden min, og etter jobb er jeg trøtt og kan bli sittende i stresslessen i flere timer. Håper det snur. Etterhvert lykke til med maling av taket! :-)

    SvarSlett
  2. Så fine julegaver! Ja litt oppussing skal vi til med og men er litt trege, for je vil sy og nå har vi vært å hjulpet søster mi med litt oppussing så heme blir det lite gjort.. Er slitne da vi kjem hemat så orker ikke sy engang🙈

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...