lørdag 5. oktober 2019

Fluesopp med tilbehør.

I dette fargespektret mellom gult, rust og alle bruntoner, tok jeg fotograferingen ute i dag.  Jeg har sydd flere grytekluter til julemessa. Ideen til denne fant jeg på Pinterest. Mens fluesoppen er eget design. Det er det som er det morsomte med å sy, det å kunne ta ideer ut av sitt eget hode. I sysakerne etter mamma fant jeg det perfekte "fluesopp" stoffet.




men nypene ble røde og fine.

Den stakkars tomatplanten min som vokste seg høy og frodig og som endte i en haug bak Fattighuse. Jeg ventet spent  uke etter uke, men de kom liksom ikke lengre enn hit.  Ikke vet jeg hva som ble galt, men jeg trøstet meg selv med at den fikk for lite sol. Neste år prøver jeg på nytt. 

Kveldene nå med solnedgang som er hinsides. Sola farger himmelen i de utroligste farger og det er bare å nyte mens vi kan.


1 kommentar:

  1. Flotte grytekluter og fint å ta bilder ute. Vakre høstfarger hos deg! :-)

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...