fredag 14. november 2014

Gerds grytekluter er " i boks"

Forrige lørdag ringte Gerd til meg slik hun har gjort like før jul hvert år . Hun skulle ha helst 15 par grytekluter om jeg klarte sy det til messa hun skulle ha? Jeg sa jeg skulle se hva jeg fikk til. Heldigvis hadde jeg noen ferdige fra før så jeg slapp unna med å bare sy 10 par. Nå er alle pakket og dem går i posten i morgen og så håper jeg hun liker dem. Når en skal sy så mange på kort tid går en liksom tom for ideer og utforming. Nå sy jeg aldri etter mønster så alt blir til etter innfallsmetoden.

I morgen skal jeg være med på julemesse her på Sømna. Som alltid gruer jeg litt. Er absolutt ingen selger, men så er det dette med å bli kvitt noe for å kunne sy nye. (Håper dagen går fort og greit.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...