søndag 23. november 2014

Vintermorgen

De stille morgentimene med kaffekoppen tidlig før de andre i huset er stått opp er hellig. Ute er dagen uten lyd ennå også faktisk. Jeg har fridag og tenker litt på hva dagen skal brukes til, planlegging er halve arbeidet.
Helga har gått med til julemesse i Velfjorden. Koslige timer med masse mennesker, korsang og kjøp og salg i alle varianter.
Jeg hadde sydd "pittelitt" nytt til messa. Blir ikke tid til så mye på kort tid. Men noen grytekluter og
 duker ble det.




Alle de små toilettmappe ble solgt. Nå har jeg mer eller mindre systopp fram mot jul. Nå til helga er 1.søndag  i advent. Etter det suser dagene fort av gårde.  1 måned til julaften idag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...