fredag 31. oktober 2014

Oktobers siste dag.

Så kom oktobers siste dag med nydelig vær og sol. Etter noen tvilsomme dager i regn og blåst nyter vi dette på Helgeland. Ja kan hende vi er blitt litt bortskjemte denne sommeren og høsten og at vi bare forventer finvær...
I nesten en uke har jeg bare vært bestemor. To barnebarn fra Hovin har inntatt plassene i hverdagen min. Herlige dager med mye latter og kos, eventyr og moro. Blir som å oppleve travle småbarnsdager på ny og jeg elsker det.

Dagene har bare fløyet, vi har gått turer i eventyrskogen, vært på biblioteket å lånt bøker, vi har vært på kafe og spist vafler, vært å handlet til Halloween og besøkt oldemor. 


Symaskina mi har fått hvilt seg noen dager.  Til uka blir det nye muligheter på sy rommet for da er jenteferien over for denne gang. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...