torsdag 27. november 2014

Julestrømpene er ferdige.

DAER
 Jeg sydde dem av en gammel julegardin, så gjenbruk her også.
Strikkepinne etui eller penal. Kan brukes til så mye. Så grei å putte småting i. Jeg har et lignende i håndveska mi, greit for å holde orden uten tvil. Hørte bare mange var på jakt etter sånne for å ha strikkpinner i, og det syntes jeg også var kjempe smart.







I dag skal jeg starte julebakinga. Første par ut er to suksessterter.En til meg og en til søstra mi. Jeg må se over hva jeg bruker bake, ingen vits i å bake mer enn høgst nødvendig. Skal starte med en gang før "bake lysten farer med vinden".
Ha en fin dag uansett baking eller andre viktige gjøremål.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...