fredag 28. november 2014

Sytrollet syr...


I gårkveld sydde jeg denne toilettmappa i hestestoff. Jeg har spart litt på dette stoffet. Det blir nok en julegave.

Solrun bestillte to sånne uglevesker  til jul, nå har jeg sydd dem ferdige, synes selv de ble så søte. Nå er jeg nesten fri for glidelås så det blir  nok en av de siste jeg kan få ferdige. Skulle så gjerne vært på Stoff og Stil i Trondheim for lageret mi har minket kraftig denne høsten.
Fikk overaskende besøk fra Hovin i dag. Herlig å få barnbarna hjem på besøk. Vi har malt, klippet, limt og tegnet i ettermiddag. Nå er det snart på tide å finne senga for to trøtte småjenter.  I morgen skal adventspynten taes ned fra loftet, både gruer og gleder meg.  Jeg har røde gardiner som skal opp på kjøkkenet også. Ute er det stadig VÅRVÆR selv om vi snart har desember på himmelen. Pluss 5 gr idag. En fantastisk solnedgang som må nytes. Jeg ble stående bare og se sola gå i skjul. Alt glitret i gull, speilblank sjø og helt stille. Da er livet godt å leve.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...