lørdag 15. november 2014

Julemesse

 En juleløper jeg sydde i høst og den ble solgt idag.Det minket faretruende på vare lageret mitt.  Er i tvil om jeg har nok å ta med til messe neste helg som går over to dager attpåtil.
Så var årets første julemesse igang. Sitter her og er nettopp kommet hjem. Er så fornøyd med salget, tror faktisk jeg må sy litt mere hvis jeg skal være med på julemessa neste helg også. Fikk solgt mye mere enn forventet.....
Sydde to nesten like i rødt og begge ble solgt idag.


Denne blir til ei jente jeg kjenner veldig godt.

Takk for idag. Blanke ark i morgen, gleder meg allerede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...