fredag 1. april 2011

Hei, jeg har fått en award fra Bentes Hus og Hage, tusen takk til henne. Regelen er at jeg skal fortelle 8 ting om meg selv.

1. Jeg kunne ikke klart meg uten håndarbeid, enten strikking eller med symaskina.

2. Jeg leser alle ukeblad jeg kommer over, abonnerer på flere faktisk.

3.Jeg er en utålmodig sjel og hater å vente på noen som skal komme uten et fastsatt klokkeslett.

4. Det beste i livet er familien min, kunne ikke klart meg uten den.

5. Jeg vil gjerne være ett medmenneske og det går ofte på bekostning av meg selv, dersom jeg kan hjelpe noen som trenger det.

6.Jeg er en ustrukturert samler, det vises veldig godt på "loftet".

7.Jeg hater sport.

8.Min eneste fiende er "klokka"




Fant disse små bildene som jeg malte for mange år siden, de er malt med silkemaling på silke. Husker jeg malte silke og sydde meg en tunika også. Også ble det flere slips og sjerf. Veldig spennende hobby, resultatet ble aldri som forventet faktisk. Da ønsker jeg alle en flott helg.
Med vennlig hilsen sølvi

1 kommentar:

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...