tirsdag 19. april 2011

Påskeduken er snart ferdig.

Jeg er snart ferdig med påskeduken. Det ble i siste liten gitt. Skulle ha sydd den for lenge siden, men tiden har gått fra meg. Nå har jeg bare litt overkasting igjen så er den ferdig. Den er fritt etter et mønster jeg fant i Familien.
I gårkveld var jeg på Rodalstranda og gikk på fjæra. Det hører liksom våren til. I bakgrunnen ser dere Torghatten.

Det minner meg om glade dager fra barndommen, lete skjell og vasse litt i strandkanten.
Er på en måte vokst opp på fjæra. Det var vår tumleplass da vi var små.
Nå er det heldigvis vår her også. Sjøl om det er skikkelig kaldt enda, er det lange lyse kvelder. Vi har klippet hekken og jeg har raket i blomsterbedet.  Med håp om litt sol i påska, gleder jeg meg til fridager og ikke minst til at familien er samlet. I  morgen kommer det storfremmend fra Trondheim.

1 kommentar:

  1. Ser ut att bli en fin påskduk.
    Torghatten......den har vi sett från färjan då vi var på motorcykelsemester i Norge 2007. Fantastiskt vackert landskap och strand.

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...