tirsdag 5. april 2011

1. vårdag

Vi har hatt en vårdag idag, den første i år. Har vært herlig, sjøl om ikke sola skinte. Vi har fått spylt platten og fått vekk all snøen på altanen. Jeg har også hengt ut klær for første gang i år og de ble faktisk nesten tørre. Nå venter jeg bare på at den siste snøen på plenen skal forsvinne. Er spent på hvilke planter som har overlevd og hvem som er borte. Vinteren har vært lang i år og kald, så det blir spennende å se.
Kjøpte disse påskeliljene på Rema før helga og nå har de allerede blomstret, vil tro det er lite igjen til påske når dem slo ut så tidlig. Vakre er dem uansett. Får kjøpe nye ....

Med vennlig hilsen sølvi

3 kommentarer:

  1. Yess, det er vår her og. Deilig! Bare at jeg må vente noen uker enda før jeg kan se plenen og blomsterbedene mine. De ligger trygt under en meter snø her. Må bare nyte bare veier med litt jørm og sørpe.(vi har grusvei her jeg bor). Å så varmegradene da :) Flotte påskeliljer du har der, de sprer glede uansett før eller etter påske de :)

    SvarSlett
  2. Nydelige påskeliljer.
    Jeg har også kjøpt påskeliljer tidlig, så jeg må også ut å kjøpe nye, dersom jeg vil ha påskeliljer i påska.

    Ha en fin dag!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  3. Denne vinteren har vært så laaang! I dag har det blåst, regnet og haglet. Og innimellom titter sola fram. Merkelig greier. Nå vil jeg ha sol og sommer snart!

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...