torsdag 28. april 2011

Nostalgi

Sist helg var jeg i et gammelt hus vi bodde i for mange år siden. Huset skal tømmes og vi må ta de tingene vi skal ha. Gamle minner og nostalgi. Både vemodig å godt å se alt jeg hadde i skap og skuffer. Tok med litt hjem, skal male hyllene og speilet.

Tror jeg kjøpte denne krukka på loppis i Sverige.


Dette fatet er etter min "gammel" tante  Ingeborg.



Koppen til Tim

Kaffeboksen skal komme til verdighet igjen.

I dag tok jeg endelig sprayboksen jeg kjøpte i fjord og sprayet 3 blomsterkrukker. De ble som nye fakisk. Dette lille skapet fikk samme behandlingen  og ikke minst kurven. Den skal jeg plante blomster i.

Jeg brukte Spraylakk fra Europris og den var bare super, tørket på null komma niks i sola idag.  Jeg sprayet også et par dropsbokser som jeg skal ha knapper i. Til slutt kunne jeg ikke la " andemor" slippe unna, men ga henne et realt lakkstrøk og hun kan "leve" litt lenger, hi hi.
Med hilsen Sølvi

1 kommentar:

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...