torsdag 21. april 2011



Da er fridagene kommet og vi kan bare nyte. Grå og regn idag, men en flott dag igår og vi spiste ute for første gang. Jeg har fått lagt på den nye påskeduken, tatt i kvister og pyntet med egg.

Jeg har tatt flere bilder fra Yvonnes Hus. Hvor engler og mus florerer i skjønn forening.

Bestemors gamle kaffekvern, osteklokke og hjulvisp er kommet til heder igjen og pryder kjøkken hylla.


Ikke minst er det gamle "grisebildet" jeg sydde for mange år siden, kommet til herder og verdighet blandt hjerter og nøkler til lykke.
Melkeflasker fra en forgangen tid.

Og ikke minst små fingermerker etter prinsesser smyger som et lunt drag gjennom hele huset.

GO PÅSKE TIL DERE ALLE.


2 kommentarer:

  1. Heia. Så fint du har pyntet til påske. Gult er en fin farge. Å du pynter opp med sånne fine gamle ting. Rart det der hvor populært det kan bli etter noen år på "loftet". Jeg er ikke så flink med akkurat det. Du får ha en riktig flott påske, med godvær i emning, så blir det bra. Gleder oss nok mest til vår og sommer nå. Påske-klem :)

    SvarSlett
  2. Hei! Påskeduken er kjempe fin! Så flink du er!

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...