lørdag 26. mars 2011

Vinter som varer og varer.

Akkurat som vi venter på vår, faller snøen tett om dagen. Jeg strikker votter igjen. Trodde ikke det skulle bli flere par i år, men omgivelsene rundt meg gjør at jeg automatisk tenker på vinter og kulde. Disse parene er strikket i Cortina Soft fra Spar Kjøp. Brukte akkurat ett nøste til hver vott. Sydde et hjerte på og så bar det i vaskemaskina. Tovet bare på 30 grader og det var absolutt nok. Blir de ikke brukt i år, havner dem i den store eska  mi og blir eventuell en gave til noen som fryser på hendene til neste vinter. Ull er gull.

3 kommentarer:

  1. Ull är det bästa. Så fina vantar du stickat.

    SvarSlett
  2. Flotte votter du lager.De blir gode og varme å ha på i kulda. Anne

    SvarSlett
  3. Kjempefine votter!
    Ja, man kan jo ikke annet enn å tenke på vinter i dette været!

    Klem fra Bente

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...