søndag 20. mars 2011

I dag har det absolutt vært en lang og grå søndag. Regnet har høljet ned i hele  dag. Jeg har ikke hatt lyst til å gjøre noen ting. Så vidt jeg orket lage middag. Skulle ha vært på syrommet og sydd, men kroppen har sagt nei. Har strikket litt på en vott og ellers sett tv og rusla rundt i huset. Fant noen bilder fra en  sommer vi var på Holm. Myrla  barbeint og bar overkropp.


Kan ikke si annet enn at disse bildene er til å få håp om at det går mot vår. Ble nesten litt oppstemt av å se dem. Da vi var på Holm igår var det helt andre tilstander med snøslaps og vind.

Her er et skikkelig vårbilde, I sommerkjole og solide vintersko.

Jeg gleder meg til å få gå på fjæra og lete skjell, Prøve vasse i iskaldt vatn og grille pølse  og spise ute.  Ingenting gir så god følelse for meg om sommeren. Vi som bor på Helgeland forventer ikke så mye annet heller, vi vet sånn noenlunde hvordan sommeren blir, men gleder oss til den kommer, ja uten tvil. Dette var noen tanker en regnsfull dag i Mars.

1 kommentar:

  1. Så nydelige bilder av Myrla! De gav håp om vår.

    Klem fra Bente

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...