lørdag 12. september 2020

En tiger på tanken

Ja var ofte snakk om det før når bensin og diesel bilene var alle manns eie. I dag er det ikke det som gjelder, men en tiger på toalettmappa er ikke dumt. Jeg kjøpte et putetrekk på Rusta og jeg måtte sy noe med den, flott som den var.  


Tenker det blir grytekluter i samme stilen etterhvert.

 Jeg er noe utradisjonell i min lappe verden når det gjelder valg av stoff. Noen lappedamer(og menn) vrir seg på stolen når jeg bruker stoff etter som det faller meg inn. Men ikke alltid det er rom for å kjøpe stoff til 200 kroner meteren heller.. Jeg er glad i å sy og ofte er det enke det beste(som jeg har sagt mange ganger før).




 


 


I godkjent lappestoff ble denne sydd. Antar det blir en julegave.

Nå som det er lørdagskveld har jeg tenkt å ta meg fri fra symaskina og alt annet på godt og vont, et ulest ukeblad og gostolen venter. På tv er det ikke mye som fenger  meg dessverre.
Ute lyser himmelen opp i vest, det var et dårlig tegn sa bestemor, ho kalla det et hundflir og at det vitnet om en grå dag i morgen også.

Vi får vente å se, ha en flott kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...