torsdag 10. september 2020

Atter en dag

Jeg sydde nye kjøkkenduker til meg her om dagen.  Noe nytt til kjøkkenbenken lyser opp en grå dag. Enkelt sjølkomponert mønster. Ikke så avansert, men ble veldig fornøyd. Det enkle er ofte det beste. De grønne veldig suuurre eplene er fra hagen til Tim og skal bli eplekake. Sukker og kanel gjør susen. Litt i fryseren er ikke dumt heller.





 Ananasen til Tim er blitt stor og fin. Era og Saga er spent på hvor stor den blir.

En strikkeveske ble det som egentlig skulle bli en duk. Hos meg er det ikke sjelden saker endrer seg underveis. Jeg er så glad i denne  modellen. Den er ikke så stor, men rommer ganske mye.
 


I dag har regnet virkelig flommet ned. Litt høststorm nesten når vinden river og sliter i veggene. Men håper på noen bedre dager til neste uke. Høsten kan være flott den også.


Lev livet glad💗

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...