fredag 7. februar 2020

What Were I thinking?

Etter mange år ved symaskina, finner jeg ofte produkt som " hva var det jeg tenkte på" når jeg ser dem. Dette er en løper i nydelig stoff, men du verden hvor unøyaktig og ufint jeg hadde satt sammen lappene. Tenkte først at dette går i skrotposen, men så var det en som hvisket meg i øret om "redesign". Så ble det to små mapper istedet

Vi fikk snø forleden, dvs idag er den borte, men det ble så lyst og fint ute så lenge det varte. I kveld drypper det fra himmel og tak. Til uka meldes det høy flo så vi skal ikke klage på at vi ikke har vann nok i nærmiljøet.
Og den største gleden er at syrommet var særdeles hyggelig å komme inn i igjen.
 Snart er jeg nok igang igjen håper jeg. 




Trofaste venner vi har på besøk i ny og ne. Aldri et vont ord eller voff for den del. Når far ligger på sofa, er det alltid et  fang å krype i. Til og med kaninen Petra koser seg under pleddet.


Ha en stjernefylt aften.

2 kommentarer:

  1. Så fine punger da, og i lekkert stoff. Ja dem trivst nok der og får seg masse kos. 😉 Pent teppe i blått også. Fint å få snø da. Vi har fremdeles full vinter men i natt og nå på mårån bles det helt ekstremt til å være her.. Ha en fin søndag og morsdag og kos deg med symaskina👍🏼

    SvarSlett
  2. Did you hear there is a 12 word sentence you can communicate to your partner... that will trigger intense feelings of love and instinctual attraction for you buried within his chest?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, adore and protect you with all his heart...

    12 Words That Fuel A Man's Love Impulse

    This impulse is so built-in to a man's mind that it will make him try harder than ever before to do his best at looking after your relationship.

    Matter-of-fact, fueling this all-powerful impulse is absolutely binding to achieving the best ever relationship with your man that once you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will immediately find him open his heart and mind for you in a way he haven't experienced before and he will perceive you as the only woman in the galaxy who has ever truly understood him.

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...