onsdag 12. februar 2020

Ferdig genser og litt til

Jeg fikk ønske om genser fra et barnebarn også etterat Maria sin genser ble ferdig.
Setedalsgenseren til Myrla er endelig i boks og hun ble så fornøyd. Strikket i baby merino og den ble veldig myk og behagelig og stikker ikke noen steder (heldigvis) Nå står sokker på ønskeliste, med setedalsmønster. 

For oss som er så heldige at vi kan feire morsdag.  Det drypper på en bestemor også. Era og Saga kom med flotte selvlagde kort og det varmet mitt hjerte.
Disse dagene som regnet faller ned og himmelen er evig grå, er det godt å ty til strikkepinnene.  Føler liksom å gjøre litt nytte for seg istedet for å sitte med hendene i fanget he he.
Jeg har strikket såkalte "lommevenner". Fant oppskrift på Pinterest. Fyller dem med vatt og syr ansikt etterpå. Småjentene har fått og jeg kommer sikkert til å strikke flere. Tror opphavet er til barn som havner på sykehus og trenger litt trøst  og gjerne da med en liten venn i lomma.



Dagens vakre ord. Ha en hjertelig aften. 

3 kommentarer:

  1. Så fin genser! Heldig som får sokker i det flotte mønstret og👍🏼 😉 Og så søte lommevenner. Det kan trøste, det er sikkert🙂 her hadde vi minus 14 i går og i dag er det pluss 2😳 skal si det skifter. Ha en fin lørdag videre😉

    SvarSlett
  2. If you're looking to lose weight then you need to jump on this brand new custom keto meal plan.

    To design this keto diet service, certified nutritionists, personal trainers, and cooks have joined together to develop keto meal plans that are powerful, suitable, cost-efficient, and delightful.

    From their first launch in early 2019, 100's of clients have already transformed their body and well-being with the benefits a great keto meal plan can give.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover 8 scientifically-tested ones provided by the keto meal plan.

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...