onsdag 31. juli 2019

Sommerkoppen

Må  ikke forveksles med sommer kroppen for den snakker vi ikke så mye om, he he. Det er tre uker til vi reiser til Kreta og heldigvis passer den gamle bikinien fra ifjord.
Men jeg kjøpte dette vakre kruset i Namsos sist. Fint til sene kvelder med kaffe eller te. 
Vi ser Vennesund
Legg til bildetekst
Forrige dag ble det en herlig tur ut til øyene i nærområdet. Kan ikke slutte å snakke om hvor fint det er her på sånne herlige sommerdager. Det finnes øyer som er som små perler i  havgapet og vi dro til en sånn.  Ikke ofte jeg bader i sjøen i Norge selv på sommeren, men med 32 grader i lufta ble det helt vanvittig deilig å plompe uti...

Heldige meg har hatt flotte jenter på overnatting. Når sola varmer hele dagen er det godt å gå litt rundt på fjæra etter at sola er gått bakom. Jeg , Era, Saga og Timba hadde en koslig kveldstur på Rodalstranda.
Når vinden er varm og det er lyse sommernetter er det ingen som vil legge seg. Smiler for meg selv som er pensjonist og kan nyte kveldene vi har nå.

Nå er det snart natta og av og til blir jeg lik katten her når noen snakker til meg etter klokka 24. 

Sov godt, drøm søtt.

1 kommentar:

  1. Det så deilig ut med båttur i finværet! Og så koselig sommerkrus!

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...