lørdag 6. juli 2019

Herlige dager i Sverige.

Vi har herlige dager hos søta bror. Til og med været er bedre her enn hjemme. Vi har fått malt en vegg ferdig på huset og vinduene til og med. Nå blir alt hvitt og den fæle gammelrosa fargene rundt vinduene er borte. Nå venter vi på mere maling fra Norge. Maling her i Sverige er dobbelt så dyr som hjemme.
  
Mi gamle symaskin har vært på mitt lag og sydd det fineste jeg har sett på lenge.  Den trives i 'utlandet".he he. 
 Jeg har sydd grytekluter til min svenske venninne. Fant så hjerter på nettet hvor det står "made with heart" som jeg syr på.
 I går var vi på loppis og denne vakre " negerdukken" ble med hjem. Den er helt nydelig og veldig gammel.. det vises på håret som er limt på. Flott bastskjørt så jeg tenker hun får beholde det. 

Ha en fin kveld med eller uten bastskjørt.

1 kommentar:

  1. Flotte grytekluter, og en fin og nyttig gave. Så søt negerdukken er. Kjekt å finne slike koselige rariteter på loppis. Fortsatt god sommer! :-)

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...