lørdag 29. juni 2019

I endring.

Jeg la inn årene forleden, og nå skal jeg seile min egen sjø. Faktisk uten motor og ingen årer. Hele 37 år gikk som en vind og jeg sitter tilbakelent i go stolen og prøver å forstå alle alle disse årene var livet mitt. Ofte oppdager en hvordan alt var, når det er over. Men jeg er en lykkelig pensjonist. Og jeg gleder meg til fortsettelsen.

Det vanket penger og blomster og fine ord.


Ute i hagen står sommerblomstene godt gjemt i le for vær og vind. For det har vi nok av. Siste dagene har regnet høljet ned i alle vinkler og da henger ikke bare blomstene med hodet, jeg gjør det jeg også.  Utemøblene står i blesten uten puter og stæsj. Mens ugresset fryder seg og synes dagene er gode, ja ja, ikke alle kan bli tilfreds. Vi pakker i bilen og kjører til Sverige i dag.  Ferien er begynt uansett vær og andre momenter.



Husk paraply.

2 kommentarer:

  1. Så herlige blomster og deilig med å kunne styre dagene sjøl. Lykke til i pensjonistenes rekker(er der selv og dagene går altfor fort)

    SvarSlett
  2. Lykke til for deg :-))) og god ferie i Sverige... et nydelig landet.
    Jeg liker å høre om reisen. Klem fra meg.

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...