onsdag 31. oktober 2018

Strikketimer

Votte og sokkestrikking pågår 👍det er den beste terapi nå som kvelden er mørke og våte og vinteren banker på. Jeg har strikket votter til julegave eska og til barnebarn. Sokker i alle farger, fikk kjøpt Viking Sportsragg garn fra Kiwi som sluttet med utsalg av garn til veldig god pris.


Garn i Sverige er mye dyrere enn i Norge.  Og så er det mye dårlig akrylgarn som selges. Men de grønne sokkene ble strikket av et nøste med svensk ullgarn og de ble veldig gode. En heldiggris som får dem❤❤.


På vaskerommet fant jeg denne vannflaske- veska som jeg sydde til ferieturen. Den er sydd av en gammel dongri bukse og jeg var så fornøyd med den.  Men den ble ganske så blodig og ødelagt under det berømte fallet i Makarska i ferien. Men jeg skal prøve å vaske den og se om den kan reddes.
I kveld er det Halloween og skumle unger banker på.
 Ønsker alle en minnerik og skummel helaften.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...