onsdag 30. april 2014

Hesteputer

Da stoff og Stil kom med sin nye katalog i februar, var det så mye fint og nytt. I flere dager var jeg ganske så oppslukt og fantaserte om alt jeg kunne sy.
Nå er det jo sånn at noe av entusiasmen forsvinner litt etter hvert. Jeg bestilte en del stoff som skal bli klær, noe til lappeteknikk og tråd, nåler, bånd og mønster m.m..  Deriblant falt jeg pladask for dette fototrykket med dyr på. Jeg kjøpte et stort trykk av en flott bjørn også, aner ikke hva det blir, så det får tiden vise. I fjord var det ulv som var favoritten, i år ble det hesten.

Synes selv de var så fine, Sydde hestebilder til Saga og Myrla . Til Eramor ble det ei pute med giraff.
Nå skal det sies at Era så litt betenkt ut da hun fikk pute med giraff og ikke hest..... Men hun klemte puta si og da var saken grei. Syntes det var litt greit med forskjellige motiv egentlig slik at dem ikke hele tiden får likedan.
 
På neste mandag er Saga 5 år.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...