onsdag 9. april 2014

Babytepper.

Vi har hatt noen dager med smak av vår, sol og en smule varme i lufta. Herlige følelser, blir glad langt inni sjela.
Har sydd to babytepper denne uka. Ett i blått og ett i rosa. For å unngå krymp eller overfarging ble alle stoffene vasket før jeg begynte å sy.

Noen av stoffene har jeg hatt i mange år. Noe er faktisk
fra en gammel gardin og ett er et utbrukt dynetrekk. Sånne stoff er utrolig myke og fine til babytepper.
 
I dette fine været tok jeg en runde med fotoapparatet ute på altanen.


 Jeg er som en 5 åring når det er snakk om rosa. Elsker rosafarger og som sagt er det ikke den beste fargen, likevel passer den perfekt til et koseteppe til ei lita prinsesse. Teppene er sydd med vatt og for og qviltet sammen. Lukkekanten er sydd på for hånd. Det blir alltid det fineste resultatet.
 
Om to dager henter vi Era og Saga. Vi skal møtes på Steinkjer. Å som jeg gleder meg. Tenker det blir dager med fart og spenning thi hihi.
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...