onsdag 2. april 2014

Min ugleverden

 En uglemappe ble sydd av en spisebrikke, er ganske så fornøyd med gjenbruksideen. Det vil si disse. brikkene var ikke utvasket akkurat. Men veldig geniale til bruk i min syverden. Er ferdig qviltet  og det sparer en masse syjobb. Jeg elsker ugler i alle fasonger. Når jeg syr blir ingen like heldigvis. Denne kan passe til jenter som gutter mht fargen.
 
 
 
Denne mappen er bestilt av en dame. Hun ville ha en i duse farger med ugle. Jeg syr vesla så pass stor, slik at hårsprayflasker og hårshampo kan oppbevares stående. En liten sikkerhetskontroll.

Her er den beste "ugla" av alle. Lille Era Madelen liker å herje. Her er hun i ferd med å ta på t-skjorte og gjør ablegøyer
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...