tirsdag 20. april 2010

Tirsdag


Frustrerte fruer ikveld, føler meg som en for tiden.

Har vært hos Yvonne og spist is.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

St Hans på Helgeland kan være så forskjellig.

ETTER REGN KOMMER SOL.Jo akkurat nå har vi desidert det dårligste sommerværet i Norge. Vi feirer St Hans i kveld, årets lyseste kveld og sol...