fredag 16. april 2010

Jeg sydde denne strikkepinnemappen forleden, med nummeret på strikkepinnene på. Tror jeg skal få litt orden på dem da.

Idag snør det tett og jeg tror våren er lagt på is...

1 kommentar:

  1. Dette var jammen lurt. Å lage en sånn mappe til hvert nr. Tipper du får orden no ja.

    SvarSlett

St Hans på Helgeland kan være så forskjellig.

ETTER REGN KOMMER SOL.Jo akkurat nå har vi desidert det dårligste sommerværet i Norge. Vi feirer St Hans i kveld, årets lyseste kveld og sol...