mandag 19. april 2010

EN GRÅ DAG SOM MEST MINNER OM HØST. Håper på finere vær snart, vi lengter etter vår.


GRYTEKLUTER SYDD ETTER ET MØNSTER JEG FANT I FAMILIEN.  Er i lyse sommerlige fager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

St Hans på Helgeland kan være så forskjellig.

ETTER REGN KOMMER SOL.Jo akkurat nå har vi desidert det dårligste sommerværet i Norge. Vi feirer St Hans i kveld, årets lyseste kveld og sol...