torsdag 29. april 2010

Regn og surt ute, godt å være inne i sitt lune rede på sånne dager.












Det er torsdag og Yvonne har langdag på jobb idag,Myrla og Emma er her, de er ute å leker i regnet, antar dem er både våte og skitne. Kan ikke nekte dem å være ute heller. Håper det er vårregn vi har nå. Skulle så gjerne ha raket i hagen og puslet litt i blomsterbeddene. Kanskje det blir bedre på lørdag, da er det 1.mai.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

St Hans på Helgeland kan være så forskjellig.

ETTER REGN KOMMER SOL.Jo akkurat nå har vi desidert det dårligste sommerværet i Norge. Vi feirer St Hans i kveld, årets lyseste kveld og sol...