Bloggen min handler om ei syglad jente. Litt om meg selv og familien min.
ETTER REGN KOMMER SOL.Jo akkurat nå har vi desidert det dårligste sommerværet i Norge. Vi feirer St Hans i kveld, årets lyseste kveld og sol...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar