tirsdag 13. april 2010

Kinastoff, ble en super strikketøysmappe.
Denne veska er sydd av ei gammel gardin fra 70 tallet og vekker mange minner.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

St Hans på Helgeland kan være så forskjellig.

ETTER REGN KOMMER SOL.Jo akkurat nå har vi desidert det dårligste sommerværet i Norge. Vi feirer St Hans i kveld, årets lyseste kveld og sol...