mandag 3. april 2023

Nye puter til Tim

Søndagens finvær ble feiret på syrommet. Jeg ville sy nye putetrekk til sønnen min og overraske han til han kom hjem fra jobb. I mitt uendelig stofflager var det ikke vanskelig å finne stoff som kunne brukes.  Praktisk som jeg er he he, ble innfallsmeotden brukt IGJEN. Det går gjerne ut på at jeg syr bitene sammen uten å tenke på hvordan det vil se ut. Etterpå blir det et puslespill, men alltid spennende å se resultatet.




Jeg ble riktig fornøyd med resultatet. Putene er 50x50 og lyser virkelig opp i interiøret😁









Jeg kjøpte gule tulipaner, foreløpig er hønene kaklende på mørkloftet. Noen kyllinger løper vel også forvirrende omkring og vil ned, så vi får se hva dagen bringer.  Ungene malte egg og noen finnes i beste velgående etter mange påske år .

I dag skulle regne virkelig plaske ned ble det sagt, likevel er det mest snø enda.... vi vil ha regn. Kan ikke huske så mye snø i vår måneden april her på strøket. 


Jeg var innom et loppis og denne lille porselensplatten måtte bare bli med hjem. Husker 70-80 tallet og alle krus, fat og fliser med disse "kjærlighets ordene". Artig minne, og en tekst som også gjelder i dag. Ha en flott dag der ute....💖
 













1 kommentar:

  1. Du sydde fantastiske puter... ja, det er gøy å leke med stoff :-)) Jeg koser meg også med symaskinen min akkurat nå... her er det kaldt... Påsken skal regne... ok. Jeg har stoffet og saksen min :-))))
    God påske til deg og dine. En klem fra Viola
    p.s. De gule tulipanene dine er veldig vakre.

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...