tirsdag 22. november 2022

22 november

Vi har nydelige dager med 0 grader og solskinn så vidt det er. Sola er lav på himmelen i slutten av november, men det hjelper å få det dagslyset vi kan.
 Når regnet kommer blir det bekkmørkt.
Min tur vei er ikke særlig forandret. Veien er absolutt så flott at vi sier oss heldige. Og jeg er glad så lenge piggskoene kan stå i skapet.





For å ha en liten pause fra gryteklute-sying, ble det et par toalettmapper. eller strikkemapper om du vil. Disse har veldig fin fasong og rommer utrolig mye. 


I morgen blir Yvonne 49 år, jeg kan nesten ikke tro hvor fort tiden har gått. I kveld har jeg en tropisk aroma i ovnen og i morgen blir det feiring.
 Noen kaker blir aldri umoderne i min omgangskrets og det vante gamle er trygt og godt også for en elendig baker. Tør ikke tenke på når julebaksten skal settes i gang, skjønt den blir stadig mer amputert år for år.





💖








 

1 kommentar:

  1. Gratulerer til din datter! Om to og ei halv uke fyller min eldste datter 50 - og som du sier, tiden har gått veldig fort! Ikke til å tro!
    Artige toalettmapper du syr. Og Tropisk Aroma, ja det er kaken sin det! Og den blir "bedre og bedre dag for dag" !!! :)
    Klem fra meg!

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...