onsdag 29. juni 2022

På denne flekk på Helgelandskysten.

 

Jeg er
 en sånn heldig sjel som er elsket. Joda jeg tenker ofte på det og vet det heter lykke. Også å bli eldre sammen tenker jeg, alle minnene, familien, barn og barnebarn ikke minst, beriker dagene våre. Heldige oss som bor på denne fredelige flekken på Helgelandskysten. Det er viktig å stanse opp og se hva en har og være tilfreds med livet. 

En nattetime på heimveg fra byen, måtte jeg stoppe opp og ta noen bilder.  Nettene her nord er bare magiske når været er sånn, Å legge seg er vanskelig.
  





Til ei god venninne som fylte år, ble disse sydd. Hun er en gammel "hippie" og mønster og farger fra - 70 tallet syntes jeg ville passe bra.



Til alle liksom "bitcher" der ute, Dette er kaffen som virker, jeg har prøvd.👩

3 kommentarer:

  1. Hvilke fantastiske farger dette kveldslyset tryller frem. Fantastisk. Takk for bildene.
    Du har sydd gryteklutene veldig bra... Jeg har også sydd med et prikkemønster i svart og hvitt... det er fint med denne fargeblussen nå.
    Mange hilsener til deg fra Viola

    SvarSlett
  2. Så vakkert det er! Nei, det må være vanskelig å legge seg når det er sånn! Gryteklutene ble sikkert godt mottatt, de minner om Marimekko som var veldig populært i vår ungdom. Jeg fikk et krus med røde Marimekko blomster av eldste sønn til jul, han visste at det passet til hans 70talls nostalgiske mor :)

    SvarSlett
  3. Nei har du sett! For noen nydelig fine bilder, - skjønner godt at det er vanskelig å komme seg i seng når det er så fint ute! Har nok samme problemet jeg også noen ganger, - føler at en kaster bort verdifull tid, med å sove... hehe
    Artige grytekluter, - og den kaffen skulle jeg virkelig ha smakt..

    SvarSlett

Ventemodus.

Etter ukesvis borte fra symaskina kunne jeg ikke holde meg borte fra sy rommet lenger. Der står 3 maskiner, alle ute av kurs for å si det pe...