søndag 10. mars 2019

Isblått

Det er nydelige kalde dager og jeg holder meg mest innomhus med strikketøy og symaskina. Her om dagen ble denne løperen ferdig. Den er faktisk i isblå farger og noen ganger er det greit med snø, flott som bakgrunn.  Jeg har en elsk på disse stjernene og de går igjen i mye av det jeg syr.
I samme slengen ble det et par grytekluter. I varm rødt og litt julete faktisk,  men pytt, hvem sa ikke at jula varer helt til påske.



Jeg begynner så smått å glede meg til varmere tider. Nå vet jeg det nærmer seg.  Jeg er lei av å fryse, nå er det ikke fordi jeg mangler klær, men uansett, kulde for meg som er et sommerbarn "matcher" ikke.
Jeg teller litt på dagene til jeg slutter i jobben også, men det er en annen historie.

Ha en nydelig dag, vi nærmer oss vår.

2 kommentarer:

  1. Så fina du har gjort. Ha en fin vecka kram från Nina

    SvarSlett
  2. Så flott stjerneløper! Fint med blåfarger! Det var en spennende blokk du har brukt i gryteklutene. :-)

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...