onsdag 28. november 2018

En nydelig morgen, helt stille og 2  pluss grader. Vi pakker og kjører til Sverige i dag.  De siste dagene har jeg sydd litt bare for moro skyld. Det ble et par til av disse gryteklutene. De to forrige parene ble solgt på julemessa.


Kan nesten se ut som om jeg er i "elgmodus" men det er jeg ikke. Prøvde meg med en sånn elg på ei toalettmappe, men den ble ikke så veldig flott akkurat, men å prøve er det viktigste.


Denne ble litt bedre. Har så mange fine panel stoffer og de passer så godt til å sy vesker av. 


Denne blir absolutt til en "hippie" person og det kunne vært meg sjøl he he. Folkevognbussen til pappa er forbundet med alle gode minner fra ferieturene våre til Sverige da vi var unger. Mamma pakket i dagevis alt hun mente og trodde vi trengte til en slik "langtur". Men det var herlige turer og jeg husker alle med glede. 


Da vi drar bort i helga som sagt, har jeg fått hengt opp julegardiner i kjøkkenet og hengt opp julestjerna. Tiden går så fort nå frem til jul. Ukene i adventstida er absolutt de beste med tanke på å glede seg og kunne kose seg litt uten å stresse for mye. Alle gavene er pakket inn og ligger godt bevart i "badstua". Kjøttrulla er sydd og ligger i lake og for ikke å glemme krinalefsene som er bakt ikke minst. Jo det blir jul i år også.

Ha en super dag i mørketiden.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi som står opp med sola.

I dag sto jeg opp litt før sola. Den kom over åskammen noen minutter senere. Dagen i dag blir nok fin. Graderstokken viser imidlertidig bare...