torsdag 13. desember 2018

Desember


Det er iskald desember og kulda som kun er minus 4, kjennes som 20 her på kysten. Vi frys og vi fyrer i ovnen. Vi har bitte litt snø og det er flott julesteming rundt om. I hagene henger julelys i alle varianter og husene er pyntet etter alle kunstens regler.  Og vi håper og håper denne lille snøen blir liggende ei uke til bare for stemningens skyld liksom.

Jeg er godt i gang med jula i år også. Gavene er pakket inn og plassert i badstua som vanlig. De 3 sorter av julebakst er sirlig stablet i bokser. Og jeg stoppet opp der. Nok for i år.


Her er Camilla og hun viser fram dukkeklær villig vekk. Nesten alt jeg sydde til messa er borte. 



Her er den siste juleduken som er sydd i år. Solgte den med en gang .
Og så ble det to hønemapper i samme slengen Passer akkurat i håndveska med litt stæsj i.
Jeg har ikke så mye igjen av det jeg sydde og det kjennes herlig. Får litt mer lyst til å starte opp igjen etter juleferien når sy-lageret er borte. For jeg mangler ikke stoffer og  ideer. 
Ha en flott aften

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...