tirsdag 13. november 2018

Messa er over.

Mandag er ikke som andre dager.  Litt treig i utgangspunktet og kjenner det er ikke helt enkelt å komme i gang. Magen min er helt i ulage og jeg klarer ikke dra på jobb, så det ble sofa ligge i timevis. Ikke at det er en god løsning men jeg er svimmel, kvalm og føler meg veldig dårlig.
Nå er klokka snart 7 og jeg er kommet i form igjen og takk og pris for det. Jeg har fått skrevet litt i juleboka mi og pakket en del julegaver.

I helga var det julemesse og jeg er så glad den er over. Jeg har sagt det før, jeg er ingen selger. 
Men jeg må bøye meg i støvet å takke alle som handlet hos meg.  Ble "kvitt" ganske mye og jeg er lykkelig for det. ikke pga pengene , men muligheter til å sy mer er jo absolutt til stede.




Jeg sydde 3 slike puter og alle tre er solgt. 





Jeg solgte flere jule duker, løpere og toalettmapper



 Har sydd flere juleløpere til messa og noen ble solgt.



Denne er til en god venn,

Ha en "putekrigfri" aften.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi som står opp med sola.

I dag sto jeg opp litt før sola. Den kom over åskammen noen minutter senere. Dagen i dag blir nok fin. Graderstokken viser imidlertidig bare...